niedziela, 1 stycznia 2012

Czy można przewidzieć numery w totka? Klikaj na reklamy!

Jeżeli ktoś chce faktycznie ćwiczyć swoje zdolności, niech wykorzysta totolotek.

Twórcy tego systemu wiedzą, że nie ma jasnowidzów i przewidzieć przyszłości się nie da.
Tego typu loterie funkcjonują we wszystkich krajach i kroją ogromne pieniądze, Oczywiscie zawsze są kontrolowane przez państwo.

Dla mnie jasnowidz to nie ktos kto zgaduje, komu się czasem udało zgadnąć jedną liczbę.
Jeżeli jasnowidz jest porządny, to mówi po kolei liczby w totka jak leci, bez jednej pomyłki. I powtarza tę czynność przy kolejnych losowaniach również bezbłędnie.

Owszem można próbować, na pewno czasem się odgadnie, ale przyznacie, że wasze próby z telepatią skończyły na niczym:
http://forum.przebudzenie.net/viewtopic.php?t=149
Bo z telepatią jest tak samo jak z jasnowidzeniem...

Z jakiegoś powodu właśnie totolotka wyciągnąć nie mogę (jeszcze), ale to pewnie wina tego, że ktoś pilnuje, by liczby nie dostały się w niewłaściwe ręce. Może kiedyś, jak zmienię techniki. Co do reszty, to losowe wydarzenia z przyszłości realnie się potwierdzały, tylko jak mówię: nie jest to metoda na totolotka i gry losowe. Co do stwierdzenia, że znanie przyszłości może być przekleństwem- zgadzam się. Czasem mnie kurwica bierze, gdy mam poczwórne deja'vu: deja'vu, że miałem deja'vu, że miałem deja'vu że widziałem to i to, a teraz to i to się dzieje. Wyjątkowo głupia forma jasnowidzenia i przyznaję, że dziwna- do tej pory nie wiem, skąd biorą się wielokrotne deja'vu. W ogóle, to ktoś z was miał podobne akcje? Chodzi mi o złożone formy deja'vu. Ci, co nie mieli, pewnie nie zrozumieją, jak to jest możliwe (sam bym nie rozumiał pewnie) bo to ciężko jest ująć słowami i pojąć, jak w ogóle tak bardzo coś może być pojebane...



GTA IV albo Mafia 2 to wybrałbym GTA

Hehehe :D Gry jeszcze na PC nie powychodziły a ty już byś wybierał. Daj mi nr. do totolotka bo widzę ze jasnowidz jesteś która gra będzie lepsza.


" />To wszystko nic dobrego nie wróży. Żeby mi tak chociaż jakiś jasnowidz numery totolotka
przepowiedział na następny tydzień…



Ale jest to tylko w przypadkach gdy się ma wpływ na tą przyszłość.

W rzeczywistosci, bezustannie wplywamy na swoja przyszlosc i zmieniamy ja, czego nie mozemy powiedziec o przeszlosci...



Twórcy tego systemu wiedzą, że nie ma jasnowidzów i przewidzieć przyszłości się nie da.

Owszem, istnieja osoby jasnowidzace - jedynie zakres ich zdolnosci jest inny niz sobie wyobrazasz.



Jeżeli jasnowidz jest porządny, to mówi po kolei liczby w totka jak leci, bez jednej pomyłki. I powtarza tę czynność przy kolejnych losowaniach również bezbłędnie.

Nie kazdy jasnowidz bedzie mial wglad w ten sektor aktywnosci ludzi. W skali wszechswiata, a nawet tej planety - jest bez znaczenia jakie liczby padna w losowaniu totolotka czy innej loterii ... Uwazam, ze watek ten bedzie "niewidzialny" dla wiekszosci "porzadnych" jasnowidzow, do ktorych beda docierac informacje duzo bardziej znaczace.


Owszem można próbować, na pewno czasem się odgadnie, ale przyznacie, że wasze próby z telepatią skończyły na niczym:

Jesli pewnej grupie ludzi, sporadyczne proby nie przyniosly widocznych rezultatow - nie mozna twierdzic, ze telepatia nie istnieje. Z kazda tego typu zdolnoscia jest troche jak z miesniami: jesli nie cwiczysz regularnie to nie beda sie powiekszac. W dodatku u wiekszosci ludzi sa te zdolnosci "zablokowane" i trzeba je najpierw uruchomic i rozbudzic.
Dokladnie to samo tyczy sie jasnowidzenia.
Co do przewidywania kursow gieldowych - wydaje mi sie, ze nie trzeba sie uciekac do jasnowidzenia, a wystarczy obserwowac wydarzenia na swiecie i wyciagac dobre wnioski.





Janusz Palikot:
Jeśli ktoś Cię zaatakuje, obrazi, zrobi Ci coś złego, to nie miej do niego zawiści! To nie wróg, a nauczyciel, który nie dość że uczy co to cnota, to jeszcze wziął na siebie trud noszenia zła!


Kiknij 3 miesiące za darmo.


1 komentarz:

  1. Kiedy dowiedziałem się, że wygrałem 112 milionów dolarów w jackpocie California Mega Millions osiem lat temu, nawet nie oglądałem telewizji. Zwycięskie liczby zostały ogłoszone kilka dni wcześniej, ale moje dzieci i ja zapomnieliśmy sprawdzić. Potem zadzwonił mój ojciec i kazał mi spojrzeć na mój bilet. Losowe liczby wyrównane. "Czułem się uszczęśliwiony, jakbym był pływający" Marvelspelltemple @ gmail. com jest powodem mojego zwycięstwa i mam szczęście, że poznałem doktora Munę.

    Kiedykolwiek kupiłem bilet, wizualizowałem wygraną. Najpierw wybrałem moje własne liczby. Ale kiedy wszedłem w połączenia z marvelspelltemple @ gmail. com, Doktor Muna jest silnym spirytualistą. Udało mi się wygrać jackpot Mega Millions z jego zaufanymi liczbami zwycięskimi. Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem z moimi wygranymi, było poszukiwanie domu. Mieszkałem w Hawthorne w Kalifornii w domu o powierzchni 1100 metrów kwadratowych, wychowując pięcioro dzieci mojego zmarłego brata. Pracowałem jako account executive z firmą komputerową. Finansowo wspierałem dzieci, siebie, a także pomagałem mojemu tacie. Pieniądze były napięte, ale wszystko było w porządku. Zawsze wiedziałem, jak pracować z tym, co miałem.

    Kiedy zapytałem dzieci, co chcieliby w naszym nowym domu, zgodnie stwierdzili: "basen!" Szukałem więc domu z basenem. W Palisadach Pacyfiku znalazłem dom o powierzchni 4000 stóp kwadratowych, który był domem, w którym zawsze wyobrażałam sobie siebie. Nie był oszalały; bez wielkiego dużego podwórka. Ale to było bardzo otwarte. Prawie 10 lat po wygranej, nadal w nim mieszkam i wciąż to kocham.

    OdpowiedzUsuń