środa, 28 grudnia 2011

Jestem kochanką księdza. Przeczytaj szokujące wyznania kobiet



  • Jestem kochanką księdza. Przeczytaj szokujące wyznania kobiet - 1 ...

    www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090901/...Kopia - Podobne
    1 Wrz 2009 – "W domu przez 20 lat czegoś takiego nie miałam, jak uczucie, delikatność, rozmowę, czułość no i rewelacyjny seks." – opowiada jedna z kobiet ...
  • Jestem kochanką księdza. Przeczytaj szokujące wyznania kobiet ...

    forum.to.com.pl/jestem-kochanka-ksiedza-przeczytaj-szokujace-wyz...Kopia - Podobne
    Liczba postów: 20 - Liczba autorów: 5 - Ostatni post: 2 Wrz 2009
    Powinno znieść celibat.Mniej wypaczeń by było w społeczeństwie.










  • 2 komentarze:

    1. http://kochankaksiedza.blog.pl/

      OdpowiedzUsuń
    2. Kiedy dowiedziałem się, że wygrałem 112 milionów dolarów w jackpocie California Mega Millions osiem lat temu, nawet nie oglądałem telewizji. Zwycięskie liczby zostały ogłoszone kilka dni wcześniej, ale moje dzieci i ja zapomnieliśmy sprawdzić. Potem zadzwonił mój ojciec i kazał mi spojrzeć na mój bilet. Losowe liczby wyrównane. "Czułem się uszczęśliwiony, jakbym był pływający" Marvelspelltemple @ gmail. com jest powodem mojego zwycięstwa i mam szczęście, że poznałem doktora Munę.

      Kiedykolwiek kupiłem bilet, wizualizowałem wygraną. Najpierw wybrałem moje własne liczby. Ale kiedy wszedłem w połączenia z marvelspelltemple @ gmail. com, Doktor Muna jest silnym spirytualistą. Udało mi się wygrać jackpot Mega Millions z jego zaufanymi liczbami zwycięskimi. Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem z moimi wygranymi, było poszukiwanie domu. Mieszkałem w Hawthorne w Kalifornii w domu o powierzchni 1100 metrów kwadratowych, wychowując pięcioro dzieci mojego zmarłego brata. Pracowałem jako account executive z firmą komputerową. Finansowo wspierałem dzieci, siebie, a także pomagałem mojemu tacie. Pieniądze były napięte, ale wszystko było w porządku. Zawsze wiedziałem, jak pracować z tym, co miałem.

      Kiedy zapytałem dzieci, co chcieliby w naszym nowym domu, zgodnie stwierdzili: "basen!" Szukałem więc domu z basenem. W Palisadach Pacyfiku znalazłem dom o powierzchni 4000 stóp kwadratowych, który był domem, w którym zawsze wyobrażałam sobie siebie. Nie był oszalały; bez wielkiego dużego podwórka. Ale to było bardzo otwarte. Prawie 10 lat po wygranej, nadal w nim mieszkam i wciąż to kocham.

      OdpowiedzUsuń