wtorek, 13 grudnia 2011

Kaczyński czy Napoleon?

Jarosław Kaczyński jest wielkim przywódcą. Potrafi za sobą pociągnąć tłumy. Podobnie jak Napoleon Bonaparte. Posiada za Cesarzem jego zalety i wady:/http://wplacnakontojaroslawak.blogspot.com/










Jarosław ma o jeden centymetr więcej od Napoleona, który miał 168 cm wzrostu.

Jedyną zasadniczą różnicą pomiędzy Jarosławem a Napoleonem jest relacja do kotów.
Cesarz panicznie bał się kotów, natomiast Prezes PIS bardzo je lubi.

Na  podstawie wypowiedzi Napoleona i Jarosława oraz ich listów, pism i zachowań szacuje się ich iloraz inteligencji na 150, podobnie jak iloraz inteligencji Mozarta.

Kaczyński podobnie jak Napoleon Bonaparte ma zwyczaj czasami przemierzać ulice incognito w cywilnym ubraniu, żeby nie być rozpoznanym.

Bonaparte był też łakomczuchem. Prezes Kaczyński także lubi słodycze. Cesarski cukiernik wymyślił ciastko, które zyskało światową sławę a nazywa się napoleonka.

Napoleon Bonaparte uwielbiał kobiety, podobnie jak Kaczyński, który obdarza kobiety dużym szacunkiem.

Cesarz codziennie się kąpał, co dla wielu było dowodem jego barbarzyństwa. Jarosław Kaczyński jest pedantem pod względem własnej higieny osobistej.

Jarosław lubi żartować, często autoironizuje, na przykład a propos swojego wzrostu. Mówi: "Wyobraź sobie, że jestem skoczkiem wzwyż" - opowiada o swoim stryju Marta.
http://www.fakt.pl/Jaroslaw-Kaczynski-zartuje-ze-swojego-wzrostu,artykuly,74219,1.html

Kiedyś podczas jednej z narad, Cesarz zapragnął spojrzeć na mapę, znajdującą się wysoko na półce. „Sire, ja po nią sięgnę, jestem większy!” - zaoferował natychmiast jeden z adiutantów. „Nie większy, tylko wyższy!” - odparł natychmiast Napoleon.


Jarosław w satyrze:
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Jaros%C5%82aw_Kaczy%C5%84ski


Jarosław K.

Jego zasług nie można policzyć
bo we wszystkim w czym mógł uczestniczył
już od dziecka do chłopców się garnął
nazywając ten ruch solidarność

Jarosław Kaczyński w swojej piosence.
W realizacji pomógł mu
jego niezwykły talent
pod Grunwaldem sam dowodził wojskiem
rad udzielał Curie-Skłodowskiej
strzelił bramkę na Wembley Anglikom
Dzięki niemu się zrodził Palikot
aaaaaaaaaa
Jarosław Ka.
Aaaaaaaaaa
Jarosław Ka.
Sam usypał kopiec Kościuszki
i przepędził znad Wisły w dal Ruskich
on Szymborskiej wiersze dyktował
„Wszystko płynie” - to jego są słowa
Wstrzymał słońce, by ziemię poruszyć
to on w raju Adama miał kusić
Do powstania się właśnie gotował
kiedy weszła na oddział salowa
(autor Rafał Bryndal)

1 komentarz:

  1. Kiedy dowiedziałem się, że wygrałem 112 milionów dolarów w jackpocie California Mega Millions osiem lat temu, nawet nie oglądałem telewizji. Zwycięskie liczby zostały ogłoszone kilka dni wcześniej, ale moje dzieci i ja zapomnieliśmy sprawdzić. Potem zadzwonił mój ojciec i kazał mi spojrzeć na mój bilet. Losowe liczby wyrównane. "Czułem się uszczęśliwiony, jakbym był pływający" Marvelspelltemple @ gmail. com jest powodem mojego zwycięstwa i mam szczęście, że poznałem doktora Munę.

    Kiedykolwiek kupiłem bilet, wizualizowałem wygraną. Najpierw wybrałem moje własne liczby. Ale kiedy wszedłem w połączenia z marvelspelltemple @ gmail. com, Doktor Muna jest silnym spirytualistą. Udało mi się wygrać jackpot Mega Millions z jego zaufanymi liczbami zwycięskimi. Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłem z moimi wygranymi, było poszukiwanie domu. Mieszkałem w Hawthorne w Kalifornii w domu o powierzchni 1100 metrów kwadratowych, wychowując pięcioro dzieci mojego zmarłego brata. Pracowałem jako account executive z firmą komputerową. Finansowo wspierałem dzieci, siebie, a także pomagałem mojemu tacie. Pieniądze były napięte, ale wszystko było w porządku. Zawsze wiedziałem, jak pracować z tym, co miałem.

    Kiedy zapytałem dzieci, co chcieliby w naszym nowym domu, zgodnie stwierdzili: "basen!" Szukałem więc domu z basenem. W Palisadach Pacyfiku znalazłem dom o powierzchni 4000 stóp kwadratowych, który był domem, w którym zawsze wyobrażałam sobie siebie. Nie był oszalały; bez wielkiego dużego podwórka. Ale to było bardzo otwarte. Prawie 10 lat po wygranej, nadal w nim mieszkam i wciąż to kocham.

    OdpowiedzUsuń